Feyyyzza Güzel anneler merhaba. Benim bebegim 9 gündür küvezde. İlk dogdugu an gördüm daha göremedim küvezde aldılar. Cigerlerinde su mu kalmış cigerlerine su mu kaçmış öyle bişey dediler daha göstermediler. Dün görebildim. Durumunda 9 gündür bi değişiklik yok doktor her gün arıyorum her seferinde iyiye gidiyor solunumdan kesmedik ciger geliştirici vuruyoruz dedi. İlk günler sadece anne sütü alamıyodu midesi kabul etcek mi ona bakcaz demişti iki gün sonra aradığımda anne sütü veriyoruz dedi. Bugun ise 6 saatte bir besliyoduk 3 saatte bire düştü durumu iyiye gidiyor bu hafta da burda %90 öbür hafta solunumdan keseris gibi bişey söyledi. Kilosu dogdugundada 2580 di yine aynı. Ödüm kopuyor arayıp kötü bişey diyecekler diye. Napcam bilmiyorum. Psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. Varmı yaşayan bilgisi olan. Kötü olmaz dimi ona bişey olmaz umudum kalmıyor 😔🤲🏻
Minikbirsincap Feyyyzza korkma kuzum Allah’ın izniyle sağsalim kavuşacaksın bebeğine. Benim bebeğimde 8 gün kaldı küveZde bende her doktoru aradığımda kalbim duracak gibi olurdu korkudan, kötü bişey duyarım diye. Ama hepsii geçiyor sabır et biraz dua et bol bol Rabbim tez vakitte evladına kavuştursun seni. Benim kuzum 7 aylık şuanda koynumda ❤️Senin bebeğinin de koynuna girmesine az kaldı❤️ Çok geçmiş olsun kuzum
2metinaski Feyyyzza Rabbim şifa versin kuzunuza💙 Kötü düşünmeyin her şey gönlünüzce olur inşallah. Çok zordur biliyorum benim bebeğim de kalmıştı 1 hafta küvezde.
Gencanne_19 Feyyyzza benim oglumun da ciğerinde şu kalmıştı yeni doğduğunda,2 gün kaldı kuvezde.Viral oluşmuştu cigerleri,2 güne iyileşti. Sonra Elhamdülillah iyi oldu. Sıkmayın canınızı. Okuyun sürekli,iyi olucak Allah’ın izniyle. Çok çok geçmiş olsun
Ahimess07 Feyyyzza güzel anne rabbim sana bir melek vermiş yoldaş vermiş can vermiş sen dua et ellerini aç 🤲🏻 Allahim Gülen yüzünü soldurmaz merak etme kalbini ferah tut. Kötü düşüncelere kapılma aksi bir durum olsa mecbur söylemek zorundalar ne bebekler var rabbim pırlanta gibi evlat yapıyor senin kilosu çok dusuk kilo değil. Tez zamanda yavruna kavuşursun inşaAllah 😌
121015 Benim bebeğimin de ciğerin de su kalmıştı bir hafta kaldı küvezde korkma geçiyor şuan orda güvende ve iyileşiyor buna odaklan birsey olmaz Allah’ın izniyle
Feyyyzza 121015 Minikbirsincap 2metinaski Gencanne_19 Ahimess07 Aysenur-efe Sevdamavi Kuzey-41 masal28 Helbest49 Aysenur-efe kızlar şimdi hastaneyle konuştum solunumdan çıkarmışlar minigimii dua eden herkesten Allah razı olsun. Acaba ne zaman komple çıkacak ya:(
Aysenur-efe Feyyyzza Öncelikle geçmiş olsun 🥺 Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Benim oğlum da erken doğdu 34+5 de 15 gün küvezde kaldık solunum sıkıntısı çektiğinden. İçin ferah olsun çok güzel bakıyorlar bebek hemşireleri 🙏🏻 Allah’ın izniyle toparlanır bir an önce gelir kucağına :) Biz şimdi 15 aylığız turp gibiyiz merak etme, kendin iyileş kendini toparla sütüne odaklan bebeğine götür içsin minişşş ☺️ Geçecek bu günler gelecek kucağına doktorlar da olumlu konuşmuş 🙏🏻🧿
Feyyyzza Aysenur-efe bilmiyorum bu hafta içi solunumu çıkarıp bakıcaz dedi doktor artık insallah iyi nefes alıp verir de çıkar miniğim :(
Feyyyzza Sevdamavi öyle diyor doktor. Kötü bisey olsa yada kötüye gitse patır patır söylerler diyorum kendi kendime babamın ogulları degil sonuçta. Herşeye hazırla kendini derler dimi
Kuzey-41 Feyyyzza benim oğlumdada vardı solunum sıkıntısı turp gibi çıkar bebegin canm üzülme birde benmki 43 gün kalmıştı
Feyyyzza Omerkayra1 Omerkayra1 Sevdamavi Kuzey-41 Kızlar kafama ne takıldı yaaa bilen varmı. Normalde bogazında hortum vardı bebegim in solunumdan kesince saniyorumki hortum çıktı. Anne sütü gönderiyorum ben hep günde 5 ml ile 4 5 ögün besliyolarmış. Acaba biberonla mı veriyolaaar alışır mı biberona ya. Sürümde var üzülürüm inanki. Bilen varmı
Muverrih Kuzey-41 43 gün gerçekten iyi dayanmissiniz. Benim 1 hafta kaldı neredeyse aklımı kaçırıyordum.
Helbest49 Feyyyzza Gecmis olsun Allah tez zamanda sizi ve tüm bekleyenleri kavustursun benim de oglum 15 gün boyunca kaldi orda seni cok iyi anliyorum canim ilk dogdugu an gordum sonra göturmusler ben ameliyattan cikinca baska hastaneye ambulans göturmus hizli solunum sıkıntısi var demisler esime makinada kaldi cok sukur cikti ama bazen yine hizli nefes aliyor ödum kopuyor dua et insaAllah kavusursunuz Allah yardimcin olsun.
Feyyyzza Helbest49 amin kuzum Allah razı olsun. Solunum cihazına mı baglıydı senin bebegin de agzında hortum mu vardı
Helbest49 Feyyyzza senden de razi olsun canim evet solunum cihazina bagliydi aynen agzinda hortum vardi valla insaAllah senin de iyi olur korkma.
Aysenur-efe Feyyyzza İnşallahhh🙏🏻 Biz çıktığımız gün öğlen görmeye gittim eve geri döndüm aradılar gel al oğlunu diye :) İçini rahat tut çok çabuk toparlıyorlar bebişler 🤍
121015 Feyyyzza evet vardı en son da baktığım da çıkarmışlardı oksijen veriyorlardı canını hiç sıkma geçiyor biliyorum eve onsuz dönmek seni üzmüştür ama ben hep orda sağlıklı burda birsey olsa elimden birsey gelmez diyerek kendime gelmeye çalıştım
Feyyyzza Sevdamavi Allah büyük. Öyle özledim ki. Peygamberi aglatan imtihan evlat Allah kimseyi evladından ayırmasın