Keremcanannesi kızlar oğlum 4 ay 20 günlük normalde serum fizyolojik kullaniyorum. Bitti yenisini almaya gittim eczaneci tanidikti, bunu önerdi. Esim aldi, ama tereddütte kaldım. Kullanan varmı?
Rihle Keremcanannesi deminden beri konuşuyoruz benim postta buda serum fizyolojik gibi zaten içindeki şey aynı ama bunu şırınga ile çekip sıkıyorsun bebeğin burnuna diğerleri tüplü kendinden doldurulmuş direk sıkıyorsunuz burna. Korkmayın yani içindeki tuzlu su kullanabilirsiniz ama 1 hafta içinde o açtığınız paket bitmeli
Keremcanannesi Fatma_52 #10513618 ya bilmedigimden iste ilk cocuk serum fizyolojigi bile basta korkarak yapiyodum. Tesekkur ederim☺