Cansuu1 Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı. 43kiloyla hamıle kaldım 61le doğuma girdim. Suan 51kiloyum. Kilomdan memnunum zaten zayıftım kilo almak istiyordum. Fakat göbegime care bulmam lazım. Hafiften cıkıyor zayıf oldugum için göze batıyor 😔
Ecee Cansuu1 kesinlikle spor başka hiç birşey işe yaramaz maalesef benimde göbeğim var ama böyle sanki şişlik gibi hala regl olamadım ondan mı bilmiyorum doğuö yapalım daha 4 ay oldu 6 ay dolunca pilatese başlıca. Hemen inşallah
Kubra16 Cansuu1 benimde 6 ay oldu 77ile hamile kaldım 96 ile doğurdum şimdi yine 77-78 arası gidip geliyorum hamile kaldığım kiloya kısa sürede indim ama Göbek çatlak yarık dolu sarkık ve belirgin tabi. Sanırım çaresi spor 🤦♀️