kahvekokusuu yengemin yeğeni hiperaktif teşhisi konmuş. ilkokula giderken sanırım. doktor ilaç yazabilirim ama ben önermiyorum büyüdükçe sakinler, kendine çeki düzen verir demiş. anne babası baş edemiyoruz yazın ilaç deyip ilaç kullanmışlar birkaç gün. ağzındaki tükürüğü tutamayacak hale getirmiş sakinleştiriciler çocuğu, öyle olunca kullanmamışlar. amca şimdi gayet efendi bi çocuk oldu ama arada hareketleri ile fark ettiriyor onu da anladığında düzeltiyor demişti 🤷🏻♀️ duyduğum bu açıkcası doğru yanlış bilmiyorum