BalAnne1 normalde mama kullanıyor musunuz? Ben emzirmiyordum sütüm yoktu 5.5 aylıkken bıraktım emzirmeyi. öğlen mamasını verdikten 1 saat sonra veriyordum sadece ek gıdayı. Sütüm yok demeyin. Siz emzirebildiğiniz kadar emzirin. Çünkü en çok anne sütüne ihtiyacı var. Mama verirseniz bir de ek gıdaya başladınız sizi emmek istemeyebilir. Komple bırakır.