otose_san büyük kızım 22 aylık, burnu sürekli tıkanıyor, dokundurmuyor da burnuna, sanırım kuruduğu için çatlayıp kanıyor ve kan içeride kuruyor. 2 yaş civarında bebeği olan anneler burunlarını banyo dışında nasıl temizliyorsunuz?
hunilimomm otose_san serum fizyolojik ile doğduğundan beri hep aynı temizliyorum yastığına da cold mix damlatıyorum
Flamingom otose_san 18 aylık kızımvar yatmadan serum fiz sıkarım yavaşca 2 deliğe de 4 ml cıkmazsa braun ile cekerim. Ama diyelim temizlendi hiç izin vermiyor nazal nem sıkarım. Biraz uzansın iyice nemlensin. Cunku dolu olursa biraz kanıyor nazal nem cok rahatlatır ama onu da biliyor cok zor sıkıyorum. Doktorum önermişti çok memnun kaldım
elmalikurabiye otose_san serum fizyolojik. Bazen kafasini babasi tutuyor aglasa da cirpinsa da zorda kalinca yapiyorum. Ama kinayabileceginiz bi yontemim de var 😂 kendisi alsin diye ogrettim en son care aa sumuk var kizim burnunda hasi sen al diyorum kendisi parmagini sokuyor sonucta rahat nefes alip uyumasi daha onemliydi benim icin 😂😂 cok yanlis belki farkindayim ama burnuna dokunmak iskence onun icinde bizim icinde
otose_san hunilimomm cold mix işe yarıyor mu? serum fizyolojiğe izin vermez muhtemelen, burnuna dokunulmasına bile tahammülü yok
hunilimomm otose_san ise yarıyor bi kaç ay önce grip olur gibi oldu ondan damlattım nefesini açıyor bizimki de izin vermiyordu sonra sonra oyun ile izin veriyor artık 21 aylık benim kızım da
Flamingom Sadekahvem burunu tıkanınca kanama oluyor ya da koyu kırmızı mukus oluyor. Nazal nem burun içini nemlendiriyor kuruluktan kanayınca oralar nemli kalıyor ve cocuk rahatsız olmuyor daha sonrasında kanamıyor mesela gece daha rahat uyuyor. Yağ gibi bir sıvı cok sevdim ben
Zeyzey2019_ otose_san kızım da çoğu zaman izin vermez. Çok ağlar ama yapmazsam burnu çok doluyor ve gece horluyor. Haftada 1 2 kere ellerini biraz tutarak sıkıyorum izin vermezse. Ama zamanla alıştı artık eskisi kadar direnmiyor rahat ettiğini anladıkça.
Sadekahvem Flamingom kızımın burnu sürekli tıkanıyor, kullansam tikanmasinada faydası olur değil mi. Burnu kuruyup içinde kalıyor açtırmıyor da banyo yaptırmam lazım açılması için hava soğuk olduğu için günlük banyo yaptiramyrm
Flamingom Sadekahvem serum fiz sıkamadığım durumda tıkalı ve uyuyacaksa nazal nem sıkarım bende ama onu da bildiğinden zor sıktırır. Burun acıcı sprey değil yanlış anlaşılmasın burnun içini nemlendiriryor. Mukuslu tabaka yumuşuyor bazen iniyor gece yatakta sümük 😂zor da kalırsam nazal nem sıkarım. Burnu serum fizle yıkarken kan görürsem yine sıkarım ben hamilelikte burnum cok kururdu o zamanlarda cok kullandım
otose_san elmalikurabiye 😂😂😂 bende ağlarken bak ne çıktı burnundan deyip gösteriyorum, hem tiksinip hem dikkatini çekiyor öyle susuyor. yargılamam o yüzden 😂
nesliysldl Ben serum fizyolojiği bitmiş bir burın sprey şişesine koydum,her akşam uyumadan önce 3 4 er fıs sıkıyorum iki deliğe,bazen hemen çıkıyor silip geçiyorum,halâ kalan varsa onlar da aspiratör ile alıyorum
Biscolataerkegim otose_san Şırıngaya çekiyorum serum fizyolojiği sonra arkasına geçip başını öğe eğiyorum ve şırıngayı burnunun deliğine hızlıca çekiyorum. Harika bir şey sağ tarafı yaparken soldan akıyor sümükler,sol tarafı yaparken de sağdan akıyor 😂 Ve uzun süre bu şekilde burnu tikanmiyor. Bir de size tavsiyem saat başı 5 dakika da olsa evi havalandırın icerinin havası değişsin ki burun tekrar tıkanmasın 😊