Anneler Merhaba Nasılsınız, birşey sormak danışmak istiyorum.
Minnoşum bu ay tam 1 yaşına girecek inşallah 🤲
Mamayı tam anlamıyla kestik sadece doktorun verdiği nutricia infatrını kullanıyoruz kilo alması için evet ek gıda sürecimiz var ama son 4 aydır kızım çorba yiyebiliyor içine ekmek kırıntısı koyuyorum çeşit çeşit çorbalar yapıyorum içsin diye, örnek verecek olursak karnabahar haşlasam yiyemiyor bunun gibi bir sürü eline meyve veriyorum ısırıp yere atıyor yutma becerisi mi yok acaba diyorum, sabah kahvaltısında yumurtasını haşlıyorum peyniri çok güzel yiyor zeytini emip emip atıyor. Çok canımı sıkmaya başladı bu durum ben mi bir yerde hata yapıyorum. Yoksa normal mi yada bir doktora götürmem şart mı kafam karışık 😔