-TubAsel- yok canım zor olmuyor onu zaten 5 dakka dan az tutsan kaşında boyayı yine tutuyor zor değil yani kulak çubuyla sürebilirsin ben kendimde kuaförlük yaptım extra masraf yapıp bide kuaförle felan uğraşma boş boşuna 10 tlden olursun kuafördede kulak çubuyla uygulanıyor kaş boyası kaşının etrafınada jöle sür kaş etrafı boya olmasın