Denzbgm Kızlar rota aşımızı olduk ne kadar pahalı bir aşıymış ikinci dozunu da beş aylıkken olacakmışız şu an üç aylığız herhangi bir ateş huzursuzluk da karşılaşan oldu mu
Ozgdfn Denzbgm menenjit aşısınida oldunuzmu acaba?bizimde haftaya var rota ayni zamanda menenjitte olacağız
Sevdamavi Denzbgm ben de bir ay sonra yaptırcam özel de zaten doğum altıbine oldu aşılar da. Maşallah ama napalım kızçemin canı sag olsın
Denzbgm Handelb özel aşı canm benm bu ⅗ aylarda oluyor rota virüsüne karşı sağlık ocağı bilgilendirme yapar
Ygz30 Ay rotada pahalanmış.Tövbe ya maması bezi yetmiyor şu aşılar böyle olmasaydı keşke.Ben geçen sene martta yaptırmıştım.220 ödemedik ama o zamanda pahalı gelmişti yalan değil.Çünkü bebekler için pahalı olmamalı görüşündeyim.
Tubaklnc Bizde yaptırdık biraz kusma var sadece bizde ondan kaynaklımı bilmiyorum ama bizde 267 tl ye yaptırdık 2 doz olucak 1 ini olduk diğerini 5 ayımızda olucaz
Nurell Denzbgm ağızdan veriliyor rota asisi damla seklinde Başlık olarak asimizi vurdurduk yazmışsınız!