zan2021 Arkadaşlar lohusalığım bitti 4 gün sonra regl oldum ama bugün 9. Gün ilk 6 gün çok yoğundu sonra azaldı çok şaşkınım 9 gün normal mi sizce ki ben normalde 5 gün falan regl olurdum
Gulcanasil zan2021 doğum yapalı 75 gün oldu hala kanamam bitmedi. Dr normal diyor. İlk zamanlar düzensizlik olurmuş
irva zan2021 40 başı oldum bende.Normalde 3 gün sürerdi benim.8 gün kadar sürdü bitti.İlk zaman yoğundu.Ondan sonra da zaten düzenli olarak regl devam ediyor.