Zeyneb Kizim 4 aylik genelde esim olmadan disari pek cikmiorum en fazla sitenin etrafinda bir kac tur atioruz. Dun bebek arabasiyla sitede gezdireyim dedim ama asla durmuor.sevmior bebek arabasini.Ama bu durumda beni eve mahkum edior.Pazar arabayla 7-8 km kadar.Ciksam arabada bana huzur verir mi cok aglar mi acaba?Siz arabayla tek basiniza uzun mesafeler cocukla gidebiliomusunuz.Kangurumu yanima alsam mi ne sekilde en rahat ederim.
Deniz2961 Zeyneb Bn gttım valla hatta uyudu o sese yanına oyunckkrndan alın basta bnmkıde ağlıyrdu ama alıstı
Zeyyy Zeyneb ben hafta da bir hava çok soğuk değilse pazara gidiyorum kızımla yoksa dışarı hiç çıkamıyorum bebişle giderken parka ugruyoz dönüşte pazar bazen durmuyo kucağıma alıyorum yada eline oyalanmaya bi şey veriyorum