Esma1290 bunun adı fetal anomali . Bende yaşadım 22 haftalık suni sancı ile doğum yaptım, aynı şekilde bebek büyüdükçe annenin hayatı riske giriyor denmişti, kendi doktorum sakın bu bebeği doğurmayı düşünme demişti, Cerrahpaşa tıp fakültesi nde anabilim hocası eşliğinde yapılan bir sürü test ve ultrasondan sonra , annenin hayatı risk altında dedikleri için maalesef ölü doğum yaptım, Rabbim en hayırlısını bilir , Allah yardımcısı olsun çok zor bir süreç ve çok zor bir karar… Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşaALLAH, isteyen herkese , amin 🤲