1 ay 6 günlük bebeğimin çok sık idrar yaptığını düşünüyorum biri beni aydınlatsın lütfen benim mi kuruntum??? Söyle örnek vereyim iki saatte bir emziriyorum aşağı yukarı her emzirme öncesinde altını açtığımda baya cis birikmiş oluyor, 1 saat sonra tekrar baktığımda Bez yine çișli ve altını degistirirken de günde en az 3-4 defa altı açıkken çişini yapıyor😭 zibin ve kıyafet değiştirmekten biktim erkek çocuğu çünkü heryeri ıslatıyor 😔 sayıya vurursak günlük 15 defa idrar yapıyor diyebilirim, bu sayı normal mi sizce? Çok sık idrar iyi beslenme göstergesi deniyor galiba ama netten arastirdigimda günlük 8-10 idrar yapar yazıyor…