Merhaba kizlar🌸 sorunum belli. Koltuk alti tahrisi. Gecen yaz basladi. Sadece sol koltuk altimda. Sagda hicbir sey yok. Yillardir da roll on deodorant falan yerine dogal karbonat kullanirim halbuki. Yine de ne olduysa… once kasinmaya basladi. Kasidim bir sefer. Sonra kararmaya basladi. Ve kokmaya basladi. Sag kolumda hic renk degisimi koku olmazken, solda oluyor. Doktora da gittim bir kac krem verdi ama ise yaramadi. Emzirdigin icin baska sey veremem tahris olmus gecer dedi. Gecmiyor. Bugun en sonunda oglumun pisik kremini surdum belki ise yarar diye deneyecegim. Var mi basina gelen ne yapabilirim? Fikri olan?🌸