Biz dün akşam 10 aylık kızıma ikinci dozunu yaptırdık ama bu zamana kadar yaptırmış olduğumuz hiç bir aşıya bu kadar reaksiyon vermemişti
Önce güzel güzel uyudu sabaha karşı ateşlendi caprol verdik en son sabah 6.30 kıyamet ağlamalarla uyandık hem ateşliydi hemde titriyordu eli ayağı birde sıçrayarak uyandı 10 dkka ne yaptıysak susturamaık sonra yavaş yavaş nöbet ağlamalarına döndü kahvaltı yapmak istemedi mama verdim sonra biraz daha uyudu uyandı ateş 38 oldu yıne ılık duşa soktum çıkardım düştü zor bela çorba içirip öğlen yine caprol verdim ama hiç tam anlamıyla dalarak uyuyamadı.
İçim yana yana öğlen sonu bırakıp işe geldim şuan annemle annem ateşi 36.7 37 arası gıdıp gelıyor dıyor ama çok ağlamaklı kızım normalde herşeye gulen mutlu bir bebektir sanki kızım gitti başka Bi bebek geldi.
Peki sorarım bu evrede bunları sadece biz mi yaşadık sizin de başınıza geldi mi