Zahidmom Ne zaman takılmalı? 28 gün oldu doğum yapalı yamuna markasının korsesini aldım takmak için uygun zaman mı?
Feyyyzza Zahidmom benim dünkü postuma yazmış annelerin çogu kullanıyo sanırım kullanılabilir demekki canım. Agrıların tamamen bitti mi? Sıkıntı çektinmi sezeryan sonrası
Eda3 Zahidmom ben 15 gün oldu dogum yapalı doktorum dikislerimi aldıktan sonra korse tadabilirsiniz dedi 12. Günümden beri kullaniyorum
Zahidmom Feyyyzza şuan ağrım yok ilk 3-4 gün ağrım olmuştu.Şuan yok ama belim 85 cm korseyi takınca 78 cm oldu baya dar bi korse yani kancalı, takınca biraz içten ağrı oldu tereddütte kaldım
Eda3 Zahidmom kancalilar daha sağlıksız oluyormuş ve ağrı yapabiliyorsun yarım olduu için benim şortlu korsem heryerimi sarıyor ve ağrı hissetmiyorum