irva Arslanannesi Ben doğum yaptığım hastanede çocuk cerrahına yaptırdım canım 10 gün önce.Genel anestezi ile oldu.Kaç aylık oğlun ?
irva Arslanannesi Bizde 4 aylık olucaz bir kaç gün sonra. 3.ayını doldurtukdan sonra yaptı doktorumuz sünneti.Çocuk cerrahından randevu alıp gidebilirsin.😊
-Alp- Doğum yaptığımız hastanede çocuk cerrahına yaptırdık geçen hafta. İğneyle lokal anestezi uygulandı. Bir haftada hiç işlem yapılmamış gibi iyileşti. (24 günlüktü sünnette)
gulay_candemir Arslanannesi Ben iki gün önce gittim çocuk cerrahisi ne pandemi den dolayı yapmıyoruz dedi bende yarın evde yaptıracağım inşallah