hilaluzun merhaba, bebeğim 65 günlük fakat diş çıkarma emareleri gösteriyor. gece uyanıp uyumuyor, memeyi çıkarıp ellerini emiyor, emme isteği de azaldı. bu kadar erken diş çıkarıyor olabilir mi? aranızda benzer şeyler yaşayanlar var mı?
Mom987 hilaluzun Şuan atak zamanına girmiş olabilir Yada karnı tam doyuyor mu yada gazı mı var gece kalkmaları için söylüyorum. El emmesi normal şuan ellerini tanıyor. Diş çıkarmasına imkansız daha vakti var diyemem ama pek sanmıyorum genelde bu kadar erken çıkaran olmuyor.
Mom070 hilaluzun Ay yok diş değildir o. 😂 ellerini keşfediyordur. Uyumaması da normal daha 2 aylık bebek çünkü.
Wolverine hilaluzun bu aylarda ellerini keşfetmeye başlıyorlar. Ve uzunnnnn bir süre böyle devam edecek erken diş de çıkarabilir ama önce aklıma bu geldi. Oral dönem malesef
S-ra hilaluzun doymuyo emziği atıp elini emip süt gelmesini bekliyoda olabilir😅 elini emmeye başladıysa emziği daha zor tutar haliyle :) gördüğünüzde elini çekip emzik vermeye çalışınki çok alışmasın gündüz sıkıntı olmaz ama gece ozaman zor uyur belki
Cns_28 Evet genellikle ikinci ayda böyle şeyler olmaya başlıyormuş benimkide öyle oldu hatta inanılmaz salyası akıyordu
canana Sanmıyorum 4 aydan önce çıkaracağını. Gazı vardır, atağı vardır. Salya bizde de hep vardı 8,5 aylıkken diş çıkardık 😂
Gencanne_19 Mom987 ya atak tam olarak ne zaman başlıyor. Biz 3 ay 8 günlüğüz 4 gündür inanamıyorum bebeğime akıllı uslu çocuk gitti yerine bambaşka biri geldi. 😁😁
Mom987 Gencanne_19 Şuan da 4 ay atağı başlamış olabilir. İlk atak 5. Haftada başlayıp 2 yaşa kadar belli dönemlerde atak oluyor 😊
Minasu Canım 2. Ay atağı yaşıyorsun biz de öyleydik biz de meme biberon reddi bile oldu ellerini emiyordu sureklı :) diş çıkarması için çok çok erken ayrıca ellerini emmesi de ellerini keşfediyor olmasından kaynaklı ❤️😘