Hellooooooo Kızlar yarın doğum yapalı 9 gün olucak doktorda randevum var neye bakıcak acaba sadece gözüyle dikilere mi bakıcak ?? Altan muayene edecek mi çok korkuyorum 😣😣
Seyma_29_ Hellooooooo benim doktorum alttan muayene etmişti korkulacak birşey yok. Sadece dikişlerin iyi olup olmadığına bakıyor