Kızlar benim bebeğimde Laringomalazi var birden çok çocuk doktorlarıyla görüştüm hepsi korkulacak birşey olmadığını zamanla geçiceğini söyledi içim biraz daha rahatladı ama bebeğimde sürekli hırıltı, tıkanıyormış gibi, ıslık sesi duymak çok can sıkıcı hiç kıyamıyorum yavruma sanki sürekli rahatsızmış gibi doktor için rahat olsun gayet iyi nefes alıyor dedi en azından çok şükür ki geçici birşey olduğunu bilmek içime su serpiyor…
Kızlar bebişinde bu rahatsızlık olanlar ne kadar sürede iyileşti, nelere dikkat ettiniz, çıkarttığı ses haricinde herhangi bir olumsuzlukla karşılaştınızmı, doktor enfeksiyonlara açık olduğunu hasta olduğunda diğer bebeklere göre daha ağır atlatır dedi böyle birşey başınıza geldimi? Cevaplarsanız çok sevinirim🙏🏼