Kardelenalp Kızlar merhaba benim oğlum 6 bucuk aylık 9 kilo sleepy 4 numara kullanıyorm ama arada taşıyor beline . Oturduğu için mi yoksa 5 numaraya geçsem mi ? Fikri olan
PudraKokusu Kardelenalp bnm oglum 4.ay ayarın girecek bende sleepy 4 kullaniyorum ama bezin kalibi cok dar bizimde cisimiz onden tasiyor geceleri,yuzustu yatiyoz, Valla biktim goon denicem iyi diyolar
iki_tospik_annesiii Kardelenalp benim oğlumda 9 ay 20 günlük 14 kilo 5 numara pine bez kullanıyorum çokta memnunum 😊 Bizde canbebe kullanıyorduk ve çok sızma oluyordu bezini değiştirdim şuan olmuyor daha
Rihle Kardelenalp oğlum 7 aylık 9 kilo Prima 5 numara kullanıyorum bayadır.Ben hiç bir zaman ordaki kilo aralığına bakarak almadım numarayı bezin sıkmasına taşmasına göre aldım
Gulcan88 Kardelenalp bende her bezi denedim en son baby turco da karar verdim icerigi sleepy gibi ama slepynin lastik izi cok oluyodu simdi o sorunumuz kalmadi 9.5 aylik 11.5 kiloydu enson 5 numara kullaniyoruz