AselAda Tecrübeli annelerimiz diş çıktığını nasıl anlarız? Belirtileri neler? Kızımın alt dişlerinde beyazlık var. Ve çok huysuz memeyi reddetmeye başladı. Biberonu da tutmuyor diş etlerini kaşımak için kullanıyor gibi. İştahsızlık var aç ama meme tutmuyor. Bunlar diş çıkardığına mı işaret??
Pamuksekerinannesi AselAda biz 3 aylıkken patlattık alttsn iki tane üsttekiler geliyor 4 aylığız ama tamamen çıkmadı çok zorda kalıyor yavrum iki elinize birden ağzına sokmaya çalışıyor calpol veriyorum sabah akşam ateşimiz 37.5 sürekli bizimde öyleydi emmiyordu ayakta emziriyirum arada emmek istemeyince
Deletedmom115 AselAda ilk dişi 8,5 aylıkken çıktı 4 aylıktan başladı kaşınma salyalar 6. Aydan sonra damakları şişti uzun süre böyle devam etti 2 hafta önce de damağında çizgi şeklinde yarık olduğunu gördüm ve 2 güne beyazlık oldu ve diş çıktı 9 aylık daha yeni 2. Dişimiz çıktı
Nekwa AselAda göğsünü yika soguk suyla bebise de kaynamis sogumus su ver ondan sonra emerse diştir. Ama dis genetik ailede varsa erken olur Bizde babadan genetik ilkim 3.5 ay 2.de 4 ayda pespese 2 dis cikardi
AselAda Pamuksekerinannesi peki doktora götürmeli miyim diş çıkardığından emin olamıyorum. Benim minnoşumunda elleri hep ağzında 😔
AselAda Pamuksekerinannesi bide ilk çıkarken nadıldı? Beyazlık var kızımda ama çıkması gereken alt iki dişin yerine yanındakiler beyaz anlamadım
Deletedmom115 AselAda 2 gün ishal oldu bir de hafif ateş ateş dediğim 37lerde falan sonra diş etinde çizgi gibi bi yarık gördüm bu kadar sonrada çıktı ama o kadar huzursuzluk olmadı