Ozgeackgz-0 Bebeklerde çocuklarda kalmıyor genelde. Geçmiş olsun da yüzü nasıl yandı?
Benim yeğenim 4-5 yaşlarında iken eski mini fırınlar var ya dışı çok ısınır elllenilmezdi onların yanından geçerken alt baldırı yapışmıştı. Bildiğin derisi gitti telaşla suya tuttum bakıyım diye elimi bir attım deri geldi komple elime. O an yumurta akı sürmüştüm ben. Doktor iyi yapmışsın yoksa su toplardı demişti yanık ünitesi acilde sarıldı, kremlendi. Pansumana gidildi bir iki defa daha sonra acık kaldı. Hiç iz yok.