Merhaba size söyle birlerden bahçedeyim endişenizi belki gideririm biraz iki oğlum var biri 3,5 yaşında diğeri 20 aylık ilk oğlum herşeyi erken yaptı konuşması yürümesi yemesi içmesi herseyi önde olan bi çocuktu 2 yaşına girdiğinde de tamamen konuşuyodu şuan küçük oğlum herseyi anlar taklitleri hiç kacırmaz tek tek kelimeleri var 10 parmağımı geçmez ama cümle konuşma yok yani demem o ki iki kardeş bile birbirinden o kadar farklı ki kendinizi kötü hissetmeyin başkaları ile kıyaslayarak öbür türlü olsa benim kendimi yiyip bitirmem laZımdı ama hiç öyle bi endişem yok herseyi anlıyo komut alıyo işine gelince tam taklitçi demek ki diyorum geç konuşacak yada zamanı var hiç üzmeyin kendinizi bir gün gelir konuştuklarına siz bile şaşırırsınız tecrübe ile sabit büyük oğlum şuan her gün bizi şaşırtıyor konuşmaları ile büyük adam gibi 😂içinizi ferah tutun huzurla büyütün bebeğinizi