Slncic Kızım şuan 3 ay 17 günlük 2 aylık aşılarını yaptırım daha sonra bugun sol kolunda bi şişlik fark ettim daire seklinde . Sürekli ağlıyor acaba kızımın kolumu acıyor sizinde oldu mu öyle bi şişlik
Deletedmom10 Slncic Şişlik olmadı canım benim kızımda nasıl bi şişlik beze gibi mi? Calpol ver istersen. Ağrısını azaltır.
Karenimmm Slncic benimkinde de şişlik olmadı sağlık ocağını arayıp normal olup olmadığını öğrenin bence
Ebbrru Slncic Bizde de şişlik olmadı birkaç ay sonra olabilir tuttuğunu gösterir aşının demişti hemşire
Deletedmom10 Slncic Anladım canım ben olabiliyor böyle birşey normal diye biliyorum. ☺️ Ama için rahat edecekse götür doktora
busrasahinn Slncic canım benim 1 yaşına kadar şişmiş oğlumun da şiş bı kabuklaniyo sonra kabuk düşüyo sonra bir süre sonra tekrar şişip kabuklaniyo 5 ay 5 günlük oğlum bu arada hemşire uyarmadı mı böyle şeyler olabilir diye
Zhnce Slncic solda ise normal şişip irin toplaması lazım aşının tutmasının belirtisi bu asla sıkmatyın liflemeyin ovalamayın Benim oğlum 6 aylık onda da var hatta geçen yanlışlıkla elim çarptı baya agrıdı sanırım huysuzlandı bianda
Durukubra Slncic benimkindede oldu ebe elleme soyma dedi kabuk baglucak akicak dedi iz yapıcakmis koluna bebeklerin
Zhnce Slncic bilmiyorum ki ben dokununca huysuzlanmıştı normalde de huysuz olduğu için pek durmadm üstünde