2bebelianne__ Mucizem_06 migrostan günlük pastörize süt alıyorum maya olarak da activia kullanıyorum çok güzel oluyor
Deletedmom_6 Mucizem_06 6 aydan bu yana güvendiğim bir abladan açık keçi sütü alıyorum. Vitamin değerleri açısından anne sütüne en yakın değerlere sahip. Açık istemiyorsanız da baltalı marka pastörize keçi sütü var, alabilirsiniz.
Mucizem_06 Gamzosgamzos hangi marka peki bende öyle yapıyordum bebgim iki yaşında icimle mayaliyordum haberlerde ki olaydan sonra birktim
Lothbrok Mucizem_06 merhabalar marka değil ineğin ırkı jersey ☺️ Diğer inek ırklarına göre sütü daha yağlı ve daha fazla protein kalsiyum içeriyor
Mucizem_06 2bebelianne__ içimi almayın artık ben öyle yapıyorum ama Sütaş çok iyi fakat bulamıyorum günlük sütünü sutasin
GoGirl Mucizem_06 valla 2 cocuk buyuttum oyle bi hastakik neden olsun guzelce kaynatin vitamini ölmeden