Yusufegemom ilk başta enjektör kullandım ama artık kaşık biberonun bide düz kapağı vardı kutudan çıkan, onun üstüne sıcak çiviyle delik deldim ordan yada süt saklama poşetinden çıkartıyorum ben katateri. Medikallerde bulunuyo ben gri uçlu olanını kullanıyorum numarasını bilmiyorum. Benim kızım da hep kafasını hareket ettiriyo ama emmeyi bilen bi bebeğiniz varsa zaten anında tutacak ve emecektir parmağınızı. Emerken de sabit duruyo kafası. Benim kızım ilk zamanlar emmiyodu parmağımı biberondan hazır gelen akışa alışık olduğu için. O zaman enjektör kullanıyodum parmağımı ağzına koyduğumda bi tık süt veriyodum sonra emmeye başlıyodu. Öyle öyle emmeyi öğrendi artık direk parmağımı emiyo dolayısıyla benim destekleyerek emmesini tetiklememe gerek kalmadı 😊 umarım sizin için de çözüm olur.