Elif6 Merhaba güzel anneler 2 bucuk 3 aylık bebeklerinizi hava almaya çıkarıyor musunuz? Yarın ilk kez cıkarmayı düşünüyorum 1 2 saat. Endişede ediyorum ya beceremezsem diye 😅
Epifenomen-gkc Elif6 ben 20 günden beri çıkarıyorum valla, kızım 4ay13 günlük. Hatta bu ara direksiyon eğitimine gidiyorum, her gün çıkıyoruz eğitimden sonrs bir saat hava alıyoruz dışarda
Mom088 Elif6 çıkarırdım . Kızım bayılıyor arabada etrafı izlemeye . 2 3 aylıkken maksimum ikş saat dururduk dışarda Çünkü biyere gidemiyorduk malum pandemi ancak yürüyüş yapıyorduk 2 saat dolmadan eve dönüyorduk beslenme saati geçmesin diye
Cheddar Elif6 ne güzel 🌼 her gün hava aldırın çok iyi geliyo temiz hava. İlk gün evden çok uzaklaşmayın yinede ne olur ne olmaz 😅🙃insan ağlayınca panik olabiliyo. Ben 1aylıkken kanguruda çıkarmıştım. Şansıma hiç zorluk çıkarmadı ama yine de panik yapmıştım boş yere 😂
Epifenomen-gkc Elif6 çıkarın vallahi temiz hava insansız yerlere bebeklerin de temiz havaya ihtiyacı var. Dışarı sesine alışsınlar 😊
aslanbahar Elif6 biz dördüncü aya girdik daha bebek arabasına binip gezemedik hiç ağlıyor sürekli huysuz benimki yaza inşallah 😔
8gunes-yildizi kckkz- bizim de 28. Günümüz bugün. Hastaneye diye çıktıpımız çok oldu onun haricinde 23.gününden itibaren dışarıda biraz dolaşıp aileme gittiğim oldu. Ama sizce hasta eder miyim? Biraz korkuyla çıkıyorum yine de vazgeçemiyorum çıkmaktan☺🙈
PudraKokusu Elif6 aay bel fitigi oldum o puset yuzunden ben 🙄😣 arabanin kendisini aptnin giirisine birakiyorum ama pusetle bebeyi 2 kat cikarmak ölüm ölüm 😔😣😳😟
Prenses_annesi22 Elif6 benım kız her dısarı cıkınca uyuyor etrafı izlerken 4 aylık 😄 1 aylıkken cıkarmaya basladım balkona dısarı flan dısardan ıcerı gırınce aglıyor hatta 😂
Elif6 Prenses_annesi22 bende cok istiyordum hem cesaret edemiyordum hemde havalar soğuk diye ama bende cok bunaldım doğdugundan beri evdeyiz🤦🏼♀️