Merhaba güzel anneler Bebegim 8 ay 12 günlük alerjisi var ama neye alerjisi olduğunu çözemedik daha siz nasıl bir yol çiziyorsunuz acaba neler veriyorsunuz hangi mama hangi besini tüketiyorsunuz bebeğiniz için ? Ben devam sütü olarak bebivita devam sütü kullanıyorum ve prinç havuç kabak vs püre yapıyorum internetten araştırdım sanırım kabakta alerji yapıyormuş ne yapacam bilmiyorum doktorun dediklerinide uyguladım ama yine yüzünde ve vücudunda kırmızı lekeler oluyor aynı sinek isırmış gibi 1 ay boyunca ishal oldu hastaneye git gel serum tedavi falan aldı ama afedersiniz ama kakası halen çok düzelmiş değil hastaneye de çok gidip gelmek istemiyorum artık sizlerin bi önerisi varmı nasıl baş geliyorsunuz acaba ? Şimdiden teşekkürler