AhseninAnnesi Arkadaşlar bu aparattan alan kullanan var mı ? Biz aldık beşiğe taktık, boşkan güzel sallıyo fakat bebeği koyunca çok az sallıyo ve bu bebeğe yetmiyo 😴😴 (bebeğim 5kg yani ağır bile değil)
Zeynepmom AhseninAnnesi yavaş sallıyor kilolayla alakalı degil bizimkide kızıyor alışırsa defetir banyodan sonra koy bide uykusu gelince alışır
AhseninAnnesi Zeynepmom izlediğimiz tanıtım videolarında gayet güzel ve hızlı sallıyor. Acaba bizimki mi sıkıntılı diye düşündük 😣