Durukubra yok ayırmazlar. Hava tedavisi verirler nebülizetör makinasıyla. Benim oğlan da oldu geçen ay. Eve o makinayı aldırdı doktor. Sabah akşam oksijen verdik ciğerleri açılsın diye. Tabi bronsit ise hastaligi. Korkulacak birsey yok, doktora gidip teraviye baslarsaniz 3 gunde gecer.