25 aylık oğlum geçen hafta 2 gün kaka yapmamıştı yaptığında da çok zorlandı sanırım zarar verdi poposuna. O günden beri her kaka geldiğinde evde koşturuyor elimden tutup geri gitsin diye ııh ııh diyor kendine yapmamak için 🤦♀️ böyle böyle o gelende katılaşıyor ve yaptığında yine canı acıyor. Kısır döngüye girdik napıcaö bilemiyorum doktora götürsem ne tavsiye edecek bilemiyorum. Başınıza geldiyse neler yaptınız nasıl atlattınız??