Iclalgoleli Kızlar kızım 8 ay 10 günlük ve koltuktan falan tutunup kendisi gitmeye başladı artık bir ilk adım ayakkabısı arayışına girdim önerileriniz nedir ve nasıl olmalı ?
[silindi] Iclalgoleli vicco ydu ismi sanırım gayet uygun ve kaliteli ayakkabıları etrafımdaki çoğu kişide var burdada öneren anne çok oldu bende alıcam ama benimkinin yürümesine daha var
Mom987 Iclalgoleli İyice yürüsün öyle alın ayakkabıyı. Ayakları yürüyene kadar büyüyebilir ayrıca çıplak ayakla yürümesi gerek önce. Ayakkabı ile yürümek ve ayakkabısız yürümek farklı oluyor.
dertlikerkenez Iclalgoleli 2 yaşına kadar evde ayakkabı kullanımını önermedi doktorumuz. Yeri hissedebileceği şeyler giymeliymiş. Caluu baby patik kullanıyoruz evde. İlk adım ayakkabısı anatomik olmalıdır, ortapedik değil.