Oaoa valla bzmkide dün öyle saat 13 te basladı aksam 10 da dayanaamadm doktoru aradm fitil vern dedi kesti agrısı rahat rahat yattı gecede üç kez emmeye kalktı tabi ıkınmadı filan oldu ama hiç olmasa uyudu yavrucak mahvoldu mecbur kaldm 😔 inşallah canm bugunleri unuturuz aslında bende kendme cok kızıyorm canm cnkü gecen sene bu zamanlar annem meme kanseriyle savasıyodu ve ben bir kere bile of bile demedm saçlarnın dökülmesi acı cekmesi goguslernn alınması filan inan hepsini o kadar sabırla karsıladm ki o acı gğnlerden bile kahkaha atarak dalga gecerek bahsediyoruz ama bu minnak yavrunun aglamasına dayanamıyorum annem fe gülüyo demekki su kedicik kadar gozunde degerm yoktuki bana üzülmüyodn diyo 🤣 işte bnde düşünnce kanser bile gectiyse ve ben gülerek anlatyısam bu neki diyorm ve krız anı gelnce surat bes karıs 😂😂 bu arada canm nerde oturuyosn ismn ne tanısalm ben hulya 🎀