skabas Arkadaşlar gece saat başı uyanıyoruz nerdeyse😓yatarken kaşık maması yedirmeyi düşünüyorum var mı aranızda kullanıp memnun kalan hangisinden alayım sizce
MervEslinArden skabas Bende gece çok sık uyanmasından muzdaribim hero baby nin iyi geceler kaşık mamasını biberon maması olarak devam sütünün yanına ayarlıyorum içiriyorum daha uzun uyumasını sağlıyor sanki biraz daha deneyip görmem lazım
melinaaa skabas Arılac muzlu Migrosta var çok severek yer kızım Arı mama yı pek sevmedi ama Arılac a bayılıyor
Ebruozcan1 MervEslinArden bende bundan aldım kuzum ama kızım yemedi 9 aylık bu arada bende aptamilin pirinçli sütlü olanını aldım onu yiyor