Karakuzummm Kızım 3ay 8 günlük doğum kilosu 2770 şuan kilosu 4900 kilo alımı yavaş mama ver dedi ama mama verince emmek istemez diye korkuyorum napmalıyım sizce
Zekimurendebizigorecekmi Karakuzummm Kilosu evet biraz geriden geliyor canım bence destekleyebilirsin mamayla .. ama biberon yerine çay kaşığı veya enjektör kullanmanı tavsiye ederim yoksa memeyi almıyorlar
Mom042 Karakuzummm bizde bir ayda 300 gram tek almistik ama bizim meme reddimjz vardi 1 aydir mama veriyorum kasikla ikj basta zordu ama simdj elim alisti 10 dakiakda veriyorum
Fatosemir Karakuzummm evet kilosu az biraz kaşık biberon kullanabilirsin veya Eds yapabilirsin. Ama biberona bulaşma derim :) illa biberon olsun dersen kaşık biberon
Sevilayy_1 Karakuzummm 4 ay atağına yakınsınız bu aylarda meme reddi çok oluyor biberon ile vermeyin kaşık ile verin mamayı