spynrc Adnnar ben prima hiç almadım hep molfix gittik minies ile hemen hemen aynı fiyata geliyor 2 paket alınca 😊
alerjikbebekannesi Fatmaa_ilay 4 aylığız bende bir çok bez denedim dönüp dolaşıp primaya tekrar geçtim ama en çok memnun kaldığım migrosun bezi Minies ve ebebek bezi Babyme. İkisinde de taşma sızdırma gibi problem yaşamadım.
bus1 Fatmaa_ilay ilk once Prima kullandık dışına çıkardı Molfix e geçtik pişik yaptı şimdi Sofia kullanıyor um çok memnunum
VelardaEdiz Fatmaa_ilay anpa gros diye bir market var 108 adet 5 numara bezi 95₺ alıyorum baya uyguna geliyor
ilkemahsen Fatmaa_ilay canım molfix kulln ben indirme grdikce alıorm memnn kaldım pişik yok szdrma yok ama bu sefer daha uygun olsn diye migrosun markasını aldım bakalm onuda kullncm ins oda iyi cıkar
Deletedmom5284 ilkemahsen inşallah canım bende o kadar bez denedim bunu beğendim primadan da çok memnundum ama pişik oldu kızım 😊
Miraycicek Deletedmom5284 doğduğundan beri prima pure kullanıyorum ama kızım pişik oldu ve hala geçmedi sleepy denedik çok sert geldi ve çok iz yapıyor bende bez araştırıyorum