Mom44454 [silindi] ben emziriyorum bebek 4 aylık oldu tam doktorum kesmen gerekir dedi eşi aşağıdaymış ondan mı bilmem devletteki doktorum doğuranakadar emzir demişti en başta
adelheid [silindi] kendim yaşamadım ama ablam emziriyordu hamileyken . Hiç bir sıkıntı yaşamadı bunla ilgili.