Aryemus_3 Belki bileniniz vardır ben yeni öğrendim ve hemen yaptım tatlı krizimiz tuttuğunda kahvemize güzel eşlik eder ben beğendim zamanla süsleyip farklı şeyler katıpta denerim 😉
Saripapatyammm Aryemus_3 Eline saglik :) gecen komsum yapmis icine kadayif koymus efsane biseydi oylede deneyebilirsiniz. Bende kaliplarindan alip deneyecegim
Aryemus_3 covirgin teşekkür ederim 2 yk pekmez, 2 yk tahin, 2 yk hindistan cevizi yağı, 2 yk kakao hepsini güzelce karıştırıp kalıba döküyorsun bu kadar
Aryemus_3 Si_se_ta_be teşekkür ederim yazdım üstte tarifi dün instagramda gördüm hoşuma gitti tadı gayet iyi
Aryemus_3 Saripapatyammm teşekkür ederim 🤗 evet güzel olur öyle de ben tarifi görünce heyecana geldim hemen yaptım aklıma gelmedi fındık fıstık da güzel yakışır