Merhaba 🙋🏻♀️
İlk zamanlar “Nedir bu montessori yatak merakı?” derken sıra bana geldi 😄
Bebeğim gece çok sık uyanıp emmek istediği ve bensiz de hemen uyandığı için odasını ayıramadık, bebeğim 1 yaşında. Park yatağına hiç yatmadı haliyle. Çok hareketli bir bebek ve yürümeye de başladığı için yatağımızdan düşer diye korktum ve çareyi montessori yatak alıp ikimizin onun odasına geçmesinde buldum. Korkuluklarını da biraz yüksek yaptırdım ki ben yokken ayağa kalktığında aşmasın. Çünkü gerçekten bunu kolayca yapabilir.
Sorum şu; bu durumda bizim kenar koruyucuya ihtiyacımız olur mu? Koruyucu koysam bebeğim çok rahat kalkar ve onun üstüne de çıkar. Her yerde sanki koruyucu olmaz gibi pazarlanıyor ama bana biraz gereksiz geliyor açıkçası. Hem bebeğim de artık küçük değil. Siz ne dersiniz?