Cigdemasal canim açıkçası yorumları okudum bana fazla gelmedi biz 2 ay 24 gubluguz ve benim bebegim prematüre suan 4 kiloya ulaşamadık düşün yani.ama buna rağmen bana fazlai gelmedi . Bebim bebegim de mama artı meme gidiyor . Celi gücü başta fazlai yoktu şimdide o çekiyor sut çok yok.Bende gece yatarken mama veriyorum 90 cc. Senin bebegine çok değil yani bence kilosu nasıl bilmiyorum ama bizden iyidir eminim.ayrıca bu aralık düzenin bozulması normal bizdede aynısı var gece 2 u kadar uyuyor sonra beş bycuga kadar evin içinde geziyoruz sonra uyuyor 3 saat falan .gundjz hic uyumuyor desem yeridir öğleden sonra .bu ay tamamen degisti