Meraba size bi sorum olucak çocuğunuz aşı olurken veya kan alınırken ağlıyo mu tepki veriyo mu? Benim kızım 7 aylık ne kan alınırken ne aşı olurken gıkı çikmiyo doğduğundan beri. Aglamayı gectim tepki bile vermiyo. Cocuk nörolonisine götürdüm doktorumuz yönlendirdi, nöroloji bikac tahlil istedi ama 1 ay sonraya verdi randevuyu gelisim testi ve kafasindan sanirim rontgen istedi. Bide fizyoterapiye yònlendirdi o da bikac masaj cesidi söyledi evde eline ayagina masaj yaptir farkli nesnelere dokunsun bol bol yüzüstü yatsın dedi. Yeni yeni desteksiz oturmaya basladı ama hep öne doğru eğiliyo. Bunlar normal mi başına gelen var mı?