Merhabalar 4aylık bebeğim yaklaşık bir aydır 8. Günde sıvı bir şekilde kaka yapıyor resmen biriktirip boşaltıyor gibi önceden hergün yapardı 😔,,dün yarım fitil ver dedi doktorumuz verdim yapmadı , bugün tam fitil uygula dedi uyguladım 2 dakka sonra kaka yaptı ama uyguladığım fitillerin 2 si de aynı şekilde erimeden cıktı eriyince mi etki ediyor normalde . sevgili anneler 8. Günde kaka yapması normal mi çok endişeleniyorum .😔😔bu arada sadece annesütü ile besleniyor