Öncelikle hayırlı sabahlarınız olsun
bu gece saat 3.40 sıraları falan bi ıslaklık hissetim sonra kendimi istemsizce yastığa sürtüm kafamı hala geçiniyor bu ıslaklık gözümü bi açtım yastık hep kan olmuş burnum kanıyor hemen eşimi uyandırdım peçete falan getirdi tabi ben bi panik oldum çünkü kolay kolay burnum kanamaz şu yaşıma kadar e fazla 5 kere falan kanadığını gördüm neyse eşim hemen kafamı havaya tutu biraz geçti gittim burnumu yıkadım geçti sabah da gene biraz kanamıştı sizce bi doktora gitmelimiyim bilgisi veya önerisi olanlaryazabilir mi