1anne1bebekkk Kızlar Merhaba bebişlerin bu ayda kaka yapma sıklığı nasıl kakası yoğunlaşan var mı yani sadece anne sütüyle besleniyoruz önceden sulu kaka yapıyordu bu aralar biraz yoğunlaştı normal mi sizce
Ulkugokturk51 1anne1bebekkk merhaba cnm bizimkide 5 aylık 1 hafta önce kabız gibiydi şuan düzeldi günde 1 beye 2 kere yapıyor