Rosaa Kızlar merhaba ,bebeğim yakında dokuz aylık olacak . Sizde öneriler istiyorum. Onunla neler yapabilirim . Yanı oyun olabilir manevi anlamda şeyler olabilir ,her anlamda neler öğretebilirim. 😊
Tosbikanne Rosaa oğlum 2 yaş 8 aylık ben mesela sofraya oturunca beslenme çekmeyi öğrettim bişey isterken atıyorum berat kapıyı açar mısın diyiyorum tabi açarım diyo 😅 açıyo teşekür ederim diyorum rica ederim diyo mesela kavga etsek ben ona kızsam yada onunla laf dalaşı yapsak barışalım hı diyerek gelir sarılır o gelmezse ben gönlünü alırım hiç uzatmayız bu ararlar çok soru soruyo neden akşam oldu neden yemek yiyoz anne gibi 😅 bazen cvp vermede zorluk çeksemde büyümüşte küçülmüş gibi 😅 ezan okunurken amin okuyo adam der yani ben daha dinimize yatkın yetiştirme amacındayım 😊
Tosbikanne Rosaa sizin bebeğiniz daha küçük böyle yavaştan kitapları sevdirebilirsiniz tercih ederseniz ilahi dinletebilirsiniz
Rosaa Mom0791 aynen. Internetten bakıyorum ama hep klasik şeyler. Belki annelerimizin daha güzel orijinal fikirleri vardur 😊
FerahKuzum Bebeğiniz ne durumda ona bağlı neleri yapabliyor? Emekledi mi sıralad mı ya da böyle bir irişimi yok ama konuşmaya mı meyilli? Hangi gelişimi ataktaysa ona yönelik etknlikler yapılmalı çok çabuk kavrar böylelikle 😊
Rosaa FerahKuzum canım normal yürümüyor ama tutunup yürüyor . Bir-kac kelime söylüyor. Haraketli baya
Rosaa Elifim46 onları yapıyorum ama bizimki hiç yapmadı daha . Inatçı ancak yere vurmayı ses çıkarmayı seviyor 😅😅
FerahKuzum Eğer alkış bay bay yaşasın bir bir fln öğrtmenk istiyorsanız ayna karşısnda çalşmak dha çok işe yarıyor 🙂