Burcuercinnn merhabalar benimde 4 aylık kızım var doğduğunda kilo kaybı olmuştu ve doğumdan itibaren tam 2. Ayına kadar süt +mama olarak devam ettik evolvia kullandım çok memnun kaldım kızıma çok yaradı ve kaybettigi kilosunu da fazlasiyla yerine getirdi diyebilirim,piyasada biraz zor bulunuyor bu sıralar oyuzden hipp combiotic 1 kullanıyoruz.. gaz problemi her bebekte oluyor tabiki ama mamadan kaynaklı aşırı gaz sıkıntısı hiç yaşamadık cok şükür..sağlıcakla büyütün insallah 🤲