06-ikra-06 Kızlar elimde hekimhan keçiboynuzu harnup özü var kızım çok severek içiyor günde iki tatlı kaşığı hatta daha Fazla istiyor ben içini yakar diye vermiyorum acaba az mı çok mu veriyorum sizce ? Sizler ne kadar miktar veriyorsunuz acaba ?
Selin3244 06-ikra-06 1 tatlı kaşığı yeterli degilmi ben zorla sabah 1 tatlı kaşığı istahi açılsın diye veriyorum ama etkisi pek yok gibi şekerli sonuçta 1 tatlı kaşığı yeterli diye düşünüyorum
06-ikra-06 Selin3244 içinde şeker yok canım Bizdekinin sadece harnup keçiboynuzu özü yazıyor valla şurup gibi içmek istiyor 😂 vermeyince ağlıyor
06-ikra-06 Selin3244 bilemiyorum canım valla üzerinde yazmıyor 😂 artık onların vicdanına kalmış birşey kesinlikle 🤷♀️
06-ikra-06 endlesslove ya iştah açtığına bende pek inanmıyorum ama benim kızım acıktığı zaman güzel yiyor tabi herşeyi yemesede 😂 sevdiği şeyleri çok iştahla yiyor canım belkide onun faydasıdır 🤷♀️
endlesslove 06-ikra-06 Evet canım olabilir yani benim kızımda yiyor ama çoğu gereksiz yani beslenme düzeni çok bozuldu anlayamadım:/