Melisakskn Merhaba anneler 7 aylik bebegim var.Emziriyorum,formul mamada iciyor biraz Ek gida donemindeyiz meyve ve sebze pureleri, corbalari veriyorum.Butun gun disarda olmamiz lazim nasil besleyebilirim ne yapabilirim ek gida tavsiyesi olan var mi?
Woody Melisakskn çorba yapıp minik bir kavanoza koyabilirsiniz. Yanınıza bir de termos ile derin kase alın. Sıcak suda ısıtırsınız. Yoğurt alabilirsiniz yanınıza. Muz pratik olur. Afiyet olsun
CigdeminMevasi Melisakskn ben yoğurt mayalarken küçük kavanozlarada yapıyorm 1-2 tane ondan alıyorm yanıma meyveleride rendeden geçirip kavanoza koyuyorum çorbayıda termosla yanıma alıyorm hem sıcak oluyo hemde kolay
Melisakskn CigdeminMevasi tesekkur ederim cvp icin henuz bi termosum yok arastiriyorum var mi bi oneriniz?
CigdeminMevasi Melisakskn baby plus aldım ben çok memnunum ama jokerde başka bi marka termosunda indrm vardı bakarsnz onada
SemaBade @ Melisakskn havuç veya salatalık soyup streç filme sarıyorum. Meyve soyup doğrayıp saklama kabıyla yanıma alıyorum meyve süzgeciyle veriyorum. Patates brokoli ve havuç haşlayıp zeytinyağı koyarak püre yapıyorum ısıtmaya gerek olmuyor.