Kzim 8 ay 12 gunluk sabh 7.30 8 gbi uyanir 10 bucuk da yatar 12 ye kadar sonra 3 3 bucuk gbi yatip bazen 5 bazen 6 da kalkiyor snra 8 gbi bda uyumak istiyor yarm saat snra kalkiyor 10da gece uykusuna geciyor gece bir yada 2 kere uyaniyor emip uyuyor cok mu uyuyor yada bu kadar uyumasi normal mi bu arada desteksz uyuyor ben yanina yatyrm oyle uyyr